Home » Aktualności » Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013

Hotel RzeszówW dniach 18-19 kwietnia 2013 roku w Rzeszowie odbył się kolejny Kongres Profesjonalistów Public Relations, w którym udział wzięło ponad 200 uczestników, w tym 30 prelegentów. Organizatorzy Kongresu, czyli Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o., zaoferowali słuchaczom 12 godzin zróżnicowanych bloków warsztatowych.

Jak mówi dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, ideą Kongresu jest komentowanie rzeczywistości oraz wymiana opinii i doświadczeń w zakresie budowania relacji i wizerunku. Dr Tworzydło przekonuje, że znajomość najnowszych trendów, stosowanie innowacyjnych technologii oraz należycie prowadzone działania komunikacyjne z pewnością mogą wpłynąć na wzrost efektywności w wielu organizacjach i firmach.

Wśród poruszanych tematów prym wiodło hasło: „Branża public relations: czy przestaliśmy się rozwijać?”. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o., czy Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego. Prowadzący sygnalizowali o rosnącej roli PR w korporacjach, stwierdzili również, że zbyt wiele uwagi poświęca się komunikacji internetowej zapominając o mediach tradycyjnych.

Po raz pierwszy na Kongresie odbyły się warsztaty, w których uczestnicy mogli szkolić i sprawdzić się w takich elementach PR jak: monitoring mediów, finansowanie i prowadzenie działań PR, wystąpienia publiczne, zarządzanie w kryzysie i wiele innych. Jak mówi dr Dariusz Tworzydło, ta nowa aktywność zagości w programie Kongresu na stałe.

Sponsorem głównym Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2013 roku była firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.


Post a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>