Szkolenia PR

    Szkolenia marketingowe pod patronatem Post Scriptum Public Relation

    Zainteresowanie zagadnieniami marketingu zaowocowało powstaniem inicjatywy PR. Miesięcznik “Marketing w użyciu” w odpowiedzi na oczekiwania swoich czytelników zdecydował się na opracowanie autorskiego programu szkoleniowego obejmującego różne zagadnienia z obszaru m.in. Public Relation, e-marketingu czy obsługi klienta. PS PR zdecydowało się objąć patronatem kursy dotyczące kształtowania wizerunku i komunikacji. Członkowie stowarzyszenia będą mogli skorzystać z 10% rabatu na szkolenia prowadzone przez wybrane organizacje.

    PS PR doceniło doświadczenie marki “Marketing w użyciu”, która już od kilku lat sprawnie obraca się w tematach związanych z Public Relation. Zaletą przygotowanego programu jest na pewno nastawienie na doskonale praktycznych kompetencji i umiejętności. Uczestnicy kursu będą mogli zapoznać się z aktualną tematyką i zagadnieniami przygotowanymi ze specjalnym nastawieniem na realizację potrzeb grupy. Wszyscy trenerzy są czynni zawodowo i swoją wiedzę popierają praktyką. PS PR doceniło, że są to wysokiej klasy specjaliści w swojej branży. Dodatkowo wiedzą i radą trenerzy będą wspierać uczestników szkolenia nawet do dwóch tygodni po jego zakończeniu.

    Dodaj komentarz